Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Denne uges indlæg er skrevet af Carsten, som er indehaver af facebooksiden Økologi til Alle. Her fortæller Carsten om hvorfor han oprettede siden og giver tre gode råd til hvordan du kan købe økologisk uden at blive ruineret.


 

Min Facebookside “Økologi til alle” er startet med hensigten at hjælpe andre med at få råd til at købe økologisk. Jeg oprettede siden i juni 2012 og i dag har den over 5000 like’s/følgere. Det primære fokus ligger på hvad der kan købes i dagligvarebutikkerne, for dem har vi alle adgang til og der er mange penge at spare – selv sparer jeg flere tusinde kroner årligt.

  1. Gør dine daglige indkøb i Rema1000 og Lidl: her ligger priserne på økologiske varer godt under andre supermarkeder
  2. Opret gratis medlemsskab hos Kiwi for at få 10% rabat på økologi
  3. Like min facebook-side Økologi til alle ligesom mere end 5.000 andre danskere og få besked om hvornår der er tilbud på økologi i dit supermarked.

photo 1

Adressen til Økologi til alle på Facebook: www.facebook.com/OkologiTilAlle

Mange økologiske hilsner,

Carsten


 

Tak fordi du læste med, håber du blev klogere og at du kommenterer på indlægget, eller sender mig en mail på riisom@gmail.com hvis du har spørgsmål. Se med igen Torsdag i næste uge, hvor første indlæg i serien #HvadErØKO har sin debut. Husk at det kan blive dit spørgsmål jeg besvarer, hvis du er kreativ og udfordrene nok!

Med økologisk Hilsen,

Alice

 

