Tags

, , , , , , , , , , ,

Hej!

Økocentralen er et begyndende projekt. Ideen til projektet har groet i omkring to år og i juli 2014 begyndte første del af projektet: en blog.

Til at begynde med havde jeg en idé om at jeg skulle begynde med en hjemmeside og en App. Meningen var at jeg ville gøre det tydeligere for os allesammen hvad økologi indebærer og hvor man kan købe de billigste varer. Bloggen er på en måde et middel til at nå til målet: større udvalg i økologi og billigere produkter.

Bloggen skal tre ting:

1. vise forbrugerne hvad økologi er,

2. den skal vise producenterne hvad forbrugerne kan lide og

3. den skal vise at der skal ændres på den måde vi ser på økologi i dag.

Mine ambitioner har drevet mig til at spørge løs hos dem jeg kender og skaffet mig to mentorer, som har mødtes med mig siden årsskiftet til ’14. Jeg har både lært mig selv at skrive indlæg, beslutte hvor hyppigt, afgøre hvordan bloggen skal se ud og skaffe indholdet til mine indlæg.

Der er flere aktiviteter jeg gerne ville udføre og jeg har også mange ideer til forbedringer, men jeg føler at jeg er i gang med at proppe munden så fuld at jeg ikke kan tygge sammen om de dejlige lækkerbiskener.

Derfor er jeg taknemmelig for alle inputs jeg kan få! Hvordan overkommer jeg alle disse nye opgaver og hvad bør jeg især fokusere på?

Derudover er jeg kommet frem til at jeg også gerne vil have nogle kolleger, så hvis du eller nogen du kender, er glade for økologi og lyst til at slutte dig til ØkoCentralen, så skriv og fortæl mig hvorfor du er vild med økologi og hvad dit bidrag vil bestå i.

Skriv til mig på riisom@gmail.com eller ring 31166524 og fortæl mig om dig selv!

Jeg glæder mig til at høre fra dig,

Med økologisk hilsen,

Alice

