Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

I Denne uge har jeg improviseret og springer #MinØKO over fordi jeg hellere vil dele DEN ØKOLOGISKE UGE‘s fantastiske konkurrence med masser af økologiske præmier med dig!

photo

 

Hvad skal du gøre for at vinde? Der er udlodning af gavekort til forskellige økologiske butikker og spisesteder og jeg har opsummeret listen fra Den Økologiske Uge‘s side og kommenteret lidt på den 😉 Here goes:

Ø: Anvend så mange økologiske råvarer som muligt næste gang du laver mad og vind en gavekurv fra Økovin á 250 kr.

K: Køb økologisk mælk næste gang du handler ind -det er jo ikke meget dyrere 😉 – og vind gavekort til Kvickly á 250 kr.

O: Del en øko-selfie på sociale medier og vind gavekort til Den Økologiske Pølsemand á 120 kr. Hvordan en Øko-Selfie mon ser ud, kunne jeg ikke finde inspiration til, men det kan du sikkert 🙂

L: Inviter dine venner på et økologisk spisested og vind et gavekort til et spisested. Selv har jeg prøvet Botaniq, WOK, & Soupanatural. Suppen fra sidste sted har jeg fået bragt ud mange gange og det holder også til en transport tur gennem byen!

O: Nyd en økologisk drik og vind et gavekort til Økovin á 250 kr. Jeg vil anbefale denne ikke-alkoholiske drik: økologisk tranebærsaft blandet op med danskvand med citrussmag og isterninger i. Og min yndlingsvin har en let og sødlig frugtsmag, som jeg kan drikke uanset hvilken tid på året det er.

G: Lær lidt nyt – Se en video om Økologi og vind et gavekort til Ché Fè á 500 kr. Du kan f.eks. se en “skide-hyggelig” video med Fritz & Poul, hvor de interview’er den økologiske landmand Per aka ØKO guden.

I: Tag en pose økologiske æbler med på arbejde og vind gavekort til Emmerys á 1.000 kr.

Ø: Besøg et økologisk landbrug og medbring så mange familiemedlemmer som muligt og vind en gavekurv til Grønnegården á 200 kr. Hvis du er i Thy, så skal du besøge den gård hvor vi boede, da jeg blev født. Det er flot og vild natur 🙂

K: Grill økologisk kød og vind gavekort til Meyers Deli á 250 kr.


Tak fordi du læste med på mit BonusØKO indlæg om Den Økologiske Uge. Jeg glæder mig til at se dig næste Torsdag kl. 19.30 og i mellemtiden ønsker jeg dig masser af økologi.

Med økologisk Hilsen

Alice

