Tags

, , , , ,

ØkoCentralen er allerede godt igang og jeg har fået mange tilbagemeldinger fra Jer om mine indlæg og om opbygningen. TAK! Jeg sætter stor pris på hver en kommentar og hvert et godt råd, så vær sød at blive ved med det!

Den første justering:

Jeg havde planlagt at der skulle være 4 serier af indlæg. Der skulle udkomme et nyt indlæg i hver serie en gang om måneden.

Første justering

Det har været min oplevelse at det, der sker i medierne og omkring mig, ikke nødvendigvis passer til eller kan tilpasses det lidt ufleksible system, jeg havde udtænkt for serierne.

Derfor har jeg besluttet at der ikke skal være nogen plan for typen af indlæg. Det skal gøre det muligt for mig at skrive relevante indlæg og påtale det der foregår i medierne og rundt omkring mig.

Udgivelsen for indlæg forbliver den samme, nemlig: Torsdag kl. 19.30

Tak fordi du læser med og husk at kommentarer og spørgsmål er velkomne!

Med økologisk Hilsen Alice

