Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Nogle gange har man bare behov for at læne sig tilbage og se YouTube video’s. Derfor er denne uges indlæg til dig en lille video om økologi. Den handler blandt andet om at alle økologiske køer skal på græs. Det synes jeg giver god mening og det har altid været min opfattelse at køer lever deres liv på en mark eller eng og spiser græs og blomster.

Køerne i denne video er økologiske og ser ud til at have det, som jeg altid har forestillet mig:

Udover den video, vil jeg kort gøre status på ØkoCentralen nu hvor 3 måneder er passeret.

Vi har rundet 1000 læsere og er i skrivende stund oppe på 1090. Det gør mig super glad 🙂 Tak til dig, der læser med. Håber du bliver klogere af mine indlæg og du ved, at du er meget velkommen til at komme med forslag eller kommentarer som kan gøre ØkoCentralen bedre.

kommentar på ØC

Anden gode nyhed er at jeg lander godt på google søgninger. Googl’er man for eksempel “økocentralen” eller “alice + økologi” linkes der til ØkoCentralen. Indtil nu har jeg ikke gjort mig tanker om det, men fremover vil jeg fokusere mere på det.

Sidste opdatering for i dag er at for et par dage siden blev jeg kontaktet af en bekendt og skulle udtale mig om økologi i forbindelse med et nyt produkt. Det føles godt at vide at jeg allerede efter 3 måneder bliver betragtet som en kilde til viden i økologiens verden. Min viden vokser hele tiden, og jeg føler mig hver dag klogere på økologisk fakta. Men som med så meget andet viden, mærker jeg for hver gang jeg lærer noget nyt, at der er meget jeg endnu ikke ved om økologi. Derfor var det skønt at føle at jeg kunne videregive synspunkter, som kunne hjælpe et andet sted uden at skulle anstrenge mig.

Tak fordi du læste med! Husk at like og dele opslaget med dem du kender, så vi sammen kan gøre Danmark til et bedre sted at være. Hvis du har spørgsmål eller har du feedback som jeg kan bruge til at forbedre siden med, er jeg glad for at høre det. Du kan enten kommentere på indlægget, sende mig en mail på riisom@gmail.com, ringe mig på 31166524, sende SMS eller skrive til mig på facebook.

Vi ses igen næste Torsdag kl. 19.30 her på bloggen!
Med økologisk Hilsen Alice

