Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Det er ikke være nogen hemmelighed at jeg tror på at økologi er vejen frem. Det er heller ingen hemmelighed at jeg har den ide at jeg kan få andre til at forstå hvad økologi er. ØkoCentralen er en del af et større projekt, som skal oplyse om Økologi og hvorfor det er så vigtigt at forbruge økologisk.

For at danskerne skal lære hvad økologi er (og ikke er) skal oplysningen ud til så mange som muligt. Du må meget gerne bidrage og det at du læser indlæg på ØkoCentralen er allerede en stor hjælp, men jeg vil bare informere dig om hvad du mere kan gøre:

1. Du kan tænke på økologi hver dag og overveje om der er noget du kunne tænke dig at vide om økologi.

2. Du kan følge mig på Facebook, hvor jeg ofte lægger links op til mine indlæg.

follow me FB

3. Du kan like mine indlæg på Facebook.

klik like på FB

4. Du kan like mine indlæg her på ØkoCentralen.

klik like på ØC

 

5. Du kan dele mine indlæg her fra ØkoCentralen på de sociale medier du bruger. F.eks. Facebook, Twitter eller sende mails til dem du kender med links til siden. Se under hvert indlæg hvilke muligheder der er.

decentraliser ØC

6. Du kan følge ØkoCentralen ved at trykke på denne knap.

følg ØC

7. Du kan vise din mening om ØkoCentralen ved at deltage i afstemingerne.
afstem på ØC

 

8. Du kan fortælle mig hvad du synes ved at kommentere indlæggene.

kommentar på ØC

9. Du kan skrive indlæg, lave interview eller komme med idéer til hvad jeg skal skrive om næste Torsdag kl. 19.30.

10. Måske noget helt 10’ende!

Uanset hvad du gør, så hjælper du mig, dig selv og resten af Danmark når du støtter økologi. Når du støtter mig, bliver jeg glad og du gør det også nemmere for mig at oplyse om økologi. Jeg er taknemmelig for al den hjælp jeg får og glæder mig over hver lille kommentar, øko-hilsen og øko-smil jeg ser!

Tak fordi du læste med!

Vi ses igen næste Torsdag kl. 19.30 her på bloggen!
Med økologisk Hilsen Alice

