Tags

, , , , , , , , ,

EU vil gerne afskaffe de nationale økologi ordninger. Det er for de danske producenter også en bedre forretning. For os forbrugere er det også en fordel fordi vi ikke behøver at forholde os til de to forskellige økologi mærker længere.

Når gruppen diskuterer fælles regler er det en fordel for kvaliteten at vi har en stærk dansk producent med, som kan trække niveauet på økologi op.

Tak for din opmærksomhed! Husk at like og dele opslaget med dem du kender, så vi sammen kan forbedre økologien. Hvis du har spørgsmål eller har du feedback som jeg kan bruge til siden, er jeg glad for at høre det. Du kan enten kommentere på indlægget, sende mig en mail på riisom@gmail.com, ringe mig på 31166524, sende SMS eller skrive til mig på facebook.

Vi ses igen næste Torsdag kl. 19.30 her på bloggen!
Med økologisk Hilsen Alice

