Tags

, , , , , , , ,

Skal du spise Grissebasse til Jul? Så vil jeg anbefale dig at du køber økologiske produkter. Denne video fra et økologisk landbrug synes jeg er argumentet for økologisk flæskesteg til Jul:

Når Julen er ovre, så synes jeg du skal fortsætte med at købe økologisk. Det har længe været min overbevisning at vi som land har en force internationalt med vores ekspertise i landbrug. Vores niveau på økologi er efter min mening blandt de højeste i verden.

Vi skal ikke konkurrere på kvantitet, men kvalitet. Det er også budskabet i en artikel jeg læste i dag på Økologisk Landsforenings hjemmeside.

okologi.dk logo

 

Formanden for Økologisk Landsforening siger noget jeg bakker op om. Sikker på du vil tænke over det når du læser det -og kom gerne med en kommentar!

per kølster jul

Ja, økologi er kvalitet og vi er så gode at det er der vi skal satse. Vi er ingen kopi, vi er den ægte vare!

Glædelig økologisk Jul 🙂

Sammen kan vi gøre Danmark til et bedre sted at være. Vi skal fremme økologien, som er et godt produkt og noget vi er gode til. Hvis du har spørgsmål eller har du feedback som jeg kan bruge til at forbedre siden med, er jeg glad for at høre det. Du kan enten kommentere på indlægget, sende mig en mail på riisom@gmail.com, ringe mig på 31166524, sende SMS eller skrive til mig på facebook.

Vi ses igen næste Torsdag kl. 19.30 her på bloggen!
Med juleøkologisk Hilsen Alice

 

 

