Tags

, , , , , , , ,

Kære læser!

Dette er årets sidste indlæg og jeg håber meget at Du er kommet godt igennem Julen og er klar til at tage fat på et nyt år.

For mig skal år 2015 handle om at tage ØkoCentralen til næste skridt. Jeg vil etablere et samarbejde med en eller flere personer, således at ØkoCentralen bliver et projekt der får sit eget liv og formål.

Dette indlæg skal hermed være en opfordring til dig om at melde tilbage hvis du har lyst at bidrage til ØkoCentralen eller hvis du har andre ideer til hvordan ØkoCentralen kan opnå sit nytårsfortsæt.


 

I året der gik har ØkoCentralen haft flere seriøse emner til diskussion. Du kan sikkert huske:

Godt nyt fra Nordjylland

som handlede om at vi i forhandlingerne om økologi på EU niveau, har et stærkt kort i vores videdirektør for Landbrug of Fødevare, Lone Andersen.

Honningedilemmaet

der handlede om at Danmarks medlemsskab i EU gør at vores økologiske producenter bliver forfordelt når det kommer til økomærkningsordninger.

MRSA & Økologi

hvori jeg forklarede at økologi er løsningen på MRSA probemet, som under Julen har resulteret i 9 smittede spædbørn på Hvidovre hospital. Det kan du læse mere om i dagens medier og her har du et link til Politiken


 

Kære læser, det nye år bliver ikke fattigere på fakta om det du går og spekulerer på omkring økologi i hverdagen. Det er det ØkoCentralen er her for. Som sædvanligt er du mere end velkommen til at henvende dig hvis du har noget på hjerte.

Tak fordi du læste med og jeg glæder mig til mere økologi i år 2015!

Med økologisk Hilsen,

Alice

