Tags

, , , , , , , ,

Siden ØkoCentralens oprettelse har jeg gået og håbet på lavere priser på økologi. Det er faktisk et af formålene med bloggen.

Det er nu sket! De lavere priser kommer nu!

Coop er et af de landsdækkende supermarkeder der vil sate på økologi i 2015, og deres salg af økologisk frugt og grønt er steget med 40%, læs artiklen ved at klikke på billedet:

coop salg vokser

Stærkt! Og regeringen fremlægger desuden en handlingsplan der skal fordoble økologien fra 2007 til 2020. Til det formål har han fremsat en handlingsplan med en pose penge på 400 mio. kr. Læs mere ved at klikke på billedet:

øko salg vokser ikke nokHvor er det godt at økologien har fremgang. Det skal blive spændende at se hvor langt vi når i 2015.

Så blev det alligevel en god Torsdag aften! Tak fordi du læser med og deler dine ideer med mig og andre danskere. Når vi bare hjælper med at dele viden, tror jeg på at det nok skal gå. Jeg håber du sender mig en mail på riisom@gmail.com hvis du har spørgsmål. Du kan selvfølgelig også ringe mig på 31166524, sende SMS eller skrive til mig på facebook.

Vi ses igen næste Torsdag kl. 19.30 her på bloggen!
Med økologisk Hilsen Alice

 

 

