Tags

, ,

Hvilket dejligt forårsvejr vi har!

Som jeg skrev sidste år i November, vil du fra 15/4 kunne se de økologiske køer nyde godt af de grønne marker. De skal gå ude 150 dage om året og spise græs og få frisk luft.

Jeg har lånt et billede fra en hjemmeside på nettet til at ønske dig et godt, økologisk forår:

økologiske køer

Tak fordi du læste med! Husk at like og dele opslaget med dem du kender, så vi sammen kan gøre Danmark til et bedre sted at være. Hvis du har spørgsmål eller har du feedback som jeg kan bruge til at forbedre siden med, er jeg glad for at høre det. Du kan enten kommentere på indlægget, sende mig en mail på riisom@gmail.com, ringe mig på 31166524, sende SMS eller skrive til mig på facebook.

Vi ses igen næste Torsdag kl. 19.30 her på bloggen!
Med økologisk Hilsen Alice

