Sådan har jeg det ofte i min liv; og lige nu mere sådan end nogensinde før.

Derfor er alle mine antenner ude og jeg tager tests og snakker om personlighedstyper med veninder, så jeg føler mig som en modellérvoks-figur 😀

Min kæreste og jeg skal til et foredrag i Enneagram hos Michael Groser, som skulle være god til at formidle forskelligheder mellem mennesker. Derfor tog jeg en test på hans hjemmeside og fandt mit “instinkt” og det er ret sjovt for jeg fik dette resultat:

Jeg har et “en-til-en” instinkt og man vil typisk høre mig sige:

”Du er aldrig hjemme! (og jeg savner at være tæt sammen med dig!)”

Hehe, Jeg føler helt sikkert at det rammer plet på mig. Det slog mig f.eks. i går på vej hjem til min kæreste, at jeg virkelig ville fortælle ham alle mulige ting og jeg ville være så tæt på ham som muligt. Og i morges vågnede jeg ved siden af min kæreste og savnede ham alligevel lidt 😀

Sikke en sjov test! Gad vide hvilken skov jeg befinder mig i…

