Altså: kroppe til folk der overvejende spiser økologi, går hurtigere i forrådnelse når de dør. Det er min påstand efter noget der skete på mit arbejde.

Forleden deltog jeg i “kistekursus”, som er et kompetencegivende kursus til at håndtere dødssager. Vi havde besøg af en rar mand fra Begravelse Danmark, som fortalte, at lig forgår med forskellig hastighed alt afhængigt hvordan personen har levet; og blandt andet hvor meget medicin de har indtaget.

Der konkluderede jeg, at det i så fald måtte være folk der har indtaget en lille mængde medicin, der forgår hurtigst.

Jeg mener at sprøjtemidlerne man sprøjter konventionelt dyrkede varer med, i de fleste tilfælde kan sidestilles med medicin. Jeg mener derfor også at økologisk dyrkede varer ikke indeholder meget medicin.

Derfor tror jeg også at folk der spiser økologisk, forgår hurtigere.

Altså kommer jeg nok selv til at blive nedbrudt ret hurtigt 🙂

